Časté otázky

Takhle funguje účetnictví online

Nepapírovat s námi je snadné. Seznámíme se s vaší firmou, navrhneme optimální řešení a převezmeme účetnictví. Některé doklady si vystavíte sami, jiné nám pošlete skenerem, který vám dodáme a nastavíme. Elektronické doklady snadno vložíte na zabezpečený portál KODAP PES. Můžete začít!

Nestěhujete hromady papíru

Nemusíte převážet šanony. Na doklady nalepíte čárový kód, protáhnete naším skenerem a uklidíte tam, kde nepřekáží.

Jednoduchá manipulace

Doklady, které jste dostali elektronicky, jen přetáhnete myší.

Kontrola - a máte hotovo

Dostanete automaticky potvrzení, které doklady jsme obdrželi. Rychlá kontrola... a máte hotovo! Zbytek už je na nás.

My se staráme, vy jste v klidu

Kdykoliv si můžete online prohlédnout výkazy a analýzy a zkontrolovat, zdali jsou již vaše doklady zaúčtovány. O všem důležitém vás informujeme.

Na co se nás lidé často ptají

Služba je komplexní. Postaráme se o účetnictví i o daně a pomůžeme vám rozumět ekonomice vaší firmy.

Skenování a software

Nemám skener. Kolik mě bude stát jeho pořízení?

Používáme speciálně vybrané skenery. Potřebují jen připojení k internetu, třeba prostřednictvím wifi. Skenery vám můžeme pronajmout za 300 Kč měsíčně nebo prodat. Při menším objemu dokladů vám dodáme přístroj s cenou 4 490 Kč bez DPH. Můžete používat i vlastní skener, ale bude to pro vás trochu pracnější.

Obávám se, že obsluha skeneru bude pro skenování všech mých dokladů zdlouhavá. Navíc k ní potřebuji počítač. Co mi můžete nabídnout?

Naše skenery jsou jednoduché. Nepotřebujete počítač. Skener je připojen na internet a má tlačítko "KODAP“. Vložíte své doklady označené čárovými kódy do skeneru a zvolíte "KODAP". Zpět dostanete e-mailem potvrzení o tom, která čísla dokladů (čárových kódů) vaše účetní dostala a můžete si zkontrolovat, že jsou doklady čitelné.
Pokud vás skenování přesto obtěžuje, můžete nám doklady předat osobně nebo zaslat poštou. Naskenujeme vám je sami.

Jak dlouho udržujete online skenované doklady?

V základním nastavení uvidíte na portálu KODAP PES doklady vždy za posledních 12 měsíců. Můžete si pak vybrat, jestli za poplatek ponechat online delší období, nebo jestli si chcete své doklady stáhnout a archivovat na vlastním úložišti. Můžeme vám také zařídit praktické a vysoce bezpečné úložiště u rakouské firmy eurodata.

Mohu se spolehnout, že nepřijdu o svá data?

Udržujeme vysokou úroveň datové bezpečnosti a zálohování. Nouzové zálohy současně ukládáme do protiatomového krytu a do bankovního trezoru.

Musím kvůli spolupráci na bázi nepapiruj.cz nakupovat nějaký software?

Žádný nemusíte nakupovat ani instalovat, ledaže byste chtěli využít některé užitečné funkcionality, které s účetnictvím bezprostředně nesouvisí.

Smlouva a ceny

Proč nezveřejníte jednoduchý ceník a kvůli poptávce musím zadávat tolik informací?

Triviální účetní tarify pro klienty podle počtu dokladů nebo dokonce jejich obratu jsou jen trikem. Někdo pak platí zbytečně moc, jiný se dozví, že je příliš specifický a cena se musí individuálně upravit směrem nahoru. Tarif vám může snadno nabídnout dodavatel elektřiny nebo telekomunikační operátor.

Náročnost účetnictví se podle činnosti firmy liší. Někdy je třeba pro dva účetní zápisy prostudovat stostránkovou smlouvu, jindy nám klienti posílají do systému desetitisíce automaticky pořízených zápisů, které stačí jen zběžně zkontrolovat. Zohledňujeme to.

Cenu umíme paušalizovat, děláme to ale až po důkladném seznámení s agendami klienta. Výsledkem je férová cena. Zakládáme si přitom na tom, abychom naše zákazníky včas upozornili třeba na to, že jejich agendy rostou a růstu ceny za zpracování velkého množství dokladů lze předejít vhodným prvkem automatizace. Důvěry klientů nezneužíváme v ničem. Ani u ceny našich služeb.

Jsem tlumočník, OSVČ a mám jen minimum dokladů. Dokážete to zohlednit v ceně?

V daňové evidenci neumíme nabídnout stejný komfort jako v účetnictví, ale nepředpokládáme ani, že byste to pro práci tlumočníka potřeboval. Pokud nejste plátce DPH, můžeme sjednat třeba čtvrtletní periodu zpracování dokladů. Určitě pak dokážeme nabídnout konkurenceschopnou cenu.

Jaký typ smlouvy uzavíráte s klienty?

Účetnictví vnímáme jako širší součást daňového poradenství. S klienty proto uzavíráme smlouvu o daňovém poradenství, jehož součástí je i účetnictví. Díky tomu můžeme nabídnout nejvyšší úroveň jistoty, protože je smlouva podřízena zákonu o daňovém poradenství a případné chyby kryje nejkvalitnější možná pojistka pro tento obor. Smlouva s plnou mocí zároveň řeší i zastupování při podání daňových přiznání a hlášení, při daňových kontrolách a podobně.

Mohu od smlouvy kdykoli odstoupit?

Běžně využíváme krátkou výpovědní lhůtu 2 měsíce. Je ochranou pro obě strany. U největších klientů, kde každá změna vyžaduje delší přípravu, je obvykle sjednána delší přiměřená výpovědní lhůta.

Jak zajišťujete bezpečnost komunikace?

Zabezpečení je obdobné jako při komunikaci s bankou. Na přání klientů šifrujeme i emaily.

Výstupy a informace z účetnictví

Jak mi předáte výsledky účetnictví. Je to také "nepapíruj"?

V průběhu roku si můžete každý zpracovaný měsíc vyhodnotit na našem portálu KODAP PES. Kromě všech základních výkazů a reportů z účetnictví tam najdete i grafickou vizualizaci vašich nákladů, výnosů, pohledávek a stavu peněz a základní ukazatele ekonomického zdraví firmy. Ukládáme vám tam také přiznání k DPH a záznamní povinnosti. Každý měsíc má své výstupy uchovány, můžete jednoduše v čase porovnávat a analyzovat. 

Co když potřebuji rychlou radu nebo informaci z mého účetnictví? Jak je to s osobním kontaktem?

Každý náš klient má přidělenou svou účetní a svého poradce. Reagujeme včas na telefonát i email.  Nevyhýbáme se každodenním konzultacím. Naopak, těší nás a preferujeme je. Lepší je, když se nás klient včas zeptá, než když s ním pak za čas musíme řešit velký problém. 

Slibujete informovanost o novinkách. Jak to funguje? Dá se na to spolehnout?

Naši klienti dostávají týdenní e-servis. Snažíme se v něm stručně reagovat nejen na důležité legislativní změny, ale také na zajímavé rozsudky nejvyšších soudních instancí a dokonce i na novinky v metodice finanční správy. Na tvorbě těchto informací se podílí naši specializovaní daňoví poradci, advokáti a auditoři. Tyto novinky uvidíte také na našich klientských portálech a částečně i na tomto portálu nepapiruj.cz.
Pokud dochází k zásadním změnám, zveme naše klienty také na semináře a prezentace.

Garantujeme kvalitní a dobře pojištěné účetní služby s tradicí. Do kanceláře KODAP to máte blízko v celé ČR.

Vyžádejte si cenovou nabídku
Základní informace:
Převažující obory podnikání
Mám zájem o
Jsem

Pokud se vám nechce vyplňovat poptávku zavolejte nám a společně to vyřešíme. Nebo nám prostě jen zanechte Vaše číslo a my se vám do 24 hodin ozveme

Nebo nám zavolejte na číslo
+420 734 798 395

Pokračovat ve vyplňování
Průměrné měsíční počty dokladů:
Faktury přijaté Množství faktur
v Kč
v EUR
ostatní
Faktury vydané Množství faktur
v Kč
v EUR
ostatní
Pokladní doklady příjmové Množství dokladů
v Kč
v EUR
ostatní
Pokladní doklady výdajové Množství dokladů
v Kč
v EUR
ostatní
Další údaje:
Počet bankovních účtů Množství účtů
v Kč
v EUR
ostatní
počet bank, u kterých máte účty
počet položek dlouhodobého majetku
počet leasingových smluv
počet úvěrů a půjček
platím firemními platebními kartami
přijímám úhrady platebními kartami
vedu skladovou evidenci
eviduji náklady podle středisek, zakázek, grant, ..
kromě podkladů pro výúčtování, chci také vyúčtovaní dotací, grantů, atd.
požadavek na speciální nebo cizojazyčné výkazy, rekapitulace, reporty
chci si sám online pořizovat na účetním programu následující prvotní doklady
faktury vydané
faktury přijaté
pokladní doklady
platební příkazy
el. bankovnictví
vývoj mého podnikání z pohledu nároku na účetnictví
povinnost podávat souhrnné hlášení DPH o dodávkách zboží a služeb do jiného čl. státu EU
povinný audit
hospodářský rok
období hospodářského roku

Špatně zadané informace. Opravte, prosím, všechna zvýrazněná pole.

+420 485 228 471
+420 734 798 395
nepapiruj@kodap.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...