Úspora až 80 % nákladů na implementaci nového ERP a dvě účetní. Manažeři poboček sdílí jednu digitální databázi dokumentů, kde vše připravují k zaúčtování a schvalují ve vícestupňovém workflow. Doklady snadno nahrají, vyfotí, naskenují nebo jim je dodavatelé rovnou pošlou do dataflow mailem. Systém je sám přečte a setřídí. Decentralizace poboček už není nevýhodou.
Specializovaný karosářský servis
Menší servisní firma se specializovanou technologií zjednodušila svůj oběh dokladů a v administrativě šetří zaměstnance. Došlo k úspoře práce při přepisování dokladů do evidencí. Majitel často cestuje a má snadný přehled o tom, co je třeba schválit a zaplatit. Doklady má u klientů kdykoli k dispozici on i jeho tým. Firma nevnímá jako nevýhodu 50 km vzdálenost do účtárny. Sdílejí virtuální kancelář.